Інформація онлайн

Онлайн консультація

406255813

Прайс-лист
pdf_iconнаша продукція

Замовити електродвигуни

Замовити електродвигуни малої потужності з доставкою по Україні
З питань виготовлення та замовлення колекторних електродвигунів малої потужності просимо звертатись до Ждиняк Зіновія Зіновійовича за контактами:
+38(067)370-44-03 quality@epp.electron.ua
Двигуни та редуктори

В наш час дуже складно уявити собі будь-яку галузь промисловості, де б не використовувались промислові двигуни. Це пристрої, робота яких ґрунтується на перетворенні електричної енергії в механічну. Таке перетворення використовується для запуску в роботу різних видів як промислової так і побутової техніки.

Будь-який електричний двигун складається з двох основних елементів: один нерухомий - називається статором, а другий елемент рухомий - ротором. Ротор електричного двигуна може бути короткозамкненим і з обмоткою. Хоча останній тип на сьогодні є великою рідкістю, адже зараз використовуються такі пристрої, як частотні перетворювачі.

Електродвигуни бувають змінного струму і статичного. Електричний струм що рухається від джерела лишень в одному напрямку, називається постійним. Коли батарея підключена до котушки електродвигуна то, котушка намагнічується, а на її протилежних боках виникають негативний і позитивний полюси. Оскільки, протилежні полюси притягуються, то й протилежні полюси котушки прагнуть, відповідно, до південного та північного полюсам постійного магніту. Ці сили заставляють котушку обертатись навколо власної осі, і таким чином, її полюси розташовуються біля протилежних полюсів постійного магніту. Але в цей момент перемикаючий пристрій, так званий колектор, направляє струм у протилежну сторону.

Електричні двигуни змінного струму бувають синхронними і асинхронними. Синхронні двигуни отримали свою назву від частоти обертання ротора, яка пов'язана з частотою струму в мережі живлення. Інакше кажучи, частота обертання магнітного поля, є синхронною з частотою обертання ротора. В асинхронних електродвигунах частота обертання ротора навпаки відстає від тої частоти, з якою обертається магнітне поле статора. Тобто ротор по відношенню до магнітного поля статора обертається асинхронно.

Через те, що синхронні електродвигуни мають складну конструкцію і ряд недоліків в експлуатаційних характеристиках їх застосовуються дуже рідко. Найбільш вживаними є асинхронні двигуни - прості у виробництві і надійні в експлуатації вони популярні в різних галузях промисловості. Конструкція, потужність і розміри такого типу промислових електродвигунів залежать від їх призначення і умов експлуатації.

Разом з загальнопромисловими електродвигунами використовують редуктори. Це є механізм, який є нічим іншим, як частиною приводів різних машин, як промислових, так і звичайних автомобілів, і служить для зниження або підвищення кутових швидкостей ведучого валу. Промисловий редуктор складається з зубчастих або черв'ячних передач. Він укладений в окремий закритий корпус і працює в масляній ванні. Редуктори широко застосовують у різних галузях народного господарства, у зв'язку з чим число різновидів редукторів велике.

Колекторні електродвигуни малої потужності

Виробництво електродвигунів є однією з прерогатив роботи Львівського ТзОВ «Завод Електронпобутприлад». База власного інструментального виробництва нашого заводу дозволяє виготовляти промислові електродвигуни підвищеної складності як для власних потреб, так і для наших замовників, у тому числі на експорт. Наші двигуни активно використовують у виготовленні обігрівачів типу DBW для автотранспортних засобів, для склоочищувача в автотранспорті, у верстатах з ЧПК та іншому. Якість наших електродвигунів підтверджує наявність велика кількість престижних премій та нагород, а також багаторічна співпраці з партнерами та замовниками.

 

З питань замовлення і виготовлення колекторних електродвигунів малої потужності з доставкою по Україні та за її межі просимо звертатись до Ждиняк Зіновія Зіновійовича :
+38 (067) 370 44 03 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду